Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

  

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, případně odkazem na český návod.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Vznikem objednávky je tato požadována za závaznou a je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky prodávajícím a to zpravidla změnou stavu objednávky na status "Zpracovává se". Od této chvíle má zákazník možnost dle zákona odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dní. Pokud již byla zásilka odeslána, je prodávající oprávněn od kupujícího požadovat úhradu nákladů vzniklých s expedicí zásilky (vč. následných nákladů na stornování nákladů a opětovného naskladnění zboží). V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má náš obchod právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu, popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Dále si vyhrazujeme právo modifikovat objednávku v případě, kdy dojde k technickým problémům na internetovém obchodě. Ve všech výše zmíněných případech Vás však budeme nejdříve kontaktovat.

 

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je zpravidla zpracována do 24 hodin (neplatí pro svátky a dny pracovního klidu). Potvrzení objednávky Vám zašleme elektronickou formou, o odeslání zásilky budete též informováni e-mailem.


4) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Veškeré balné je zdarma, zboží je zasíláno Češkou či Slovenskou poštou. Zaplaceno může být předem na náš český korunový účet u Fio banky Health Efekt s.r.o. (CZK)  2200194611/2010 nebo dobírkou při převzetí od pošty. Sazby poštovného se řídí cenou objednaného zboží, jeho výše již obsahuje DPH. Konkrétní částky za přepravu a dobírku najdete v sekci Ceník dopravy zboží.


5) DODACÍ LHŮTA

Zboží expedujeme zpravidla během dvou pracovních dní po přijetí objednávky nebo po obržení platby na náš účet (v případě zaslání na Slovensko během pěti pracovních dní). V případě osobního odběru (z technických důvodů dočasně přerušen) je nutné vyčkat na oznámení, že je zásilka připravena k převzetí. Následně je možné objednané zboží převzít i zaplatit v OC Eden (Praha 10) v prodejně čajů Oxalis každý den mezi 9:00 - 20:45. Pokud některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat. E-Shop Kondománie neručí za dobu doručení zásilky Českou nebo Slovenskou poštou, toto je plně v zodpovědnosti přepravce. Každý zákazník má právo si od nás vyžádat podací číslo dopravce pro sledování zásilky.


6) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Takové vady je kupující povinen neprodleně hlásit našemu obchodu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak (např. dobou expirace). Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady, nikoliv na vady vzniklé např. nesprávným použitím či špatným skladováním.


Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem či písemně
2) zboží zašlete doporučeně na naši adresu (ne na dobírku)
3) do zásilky uveďte Vaši adresu a číslo objednávky
4) přiložte důvod a popis reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku (počítáno od převzetí zboží naším obchodem).


Hledat

Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0,00 Kč
DPH 0,00 Kč
Celkem 0,00 Kč

Ceny jsou s DPH

Košík K pokladně

PayPal